Dental Lazer

Teknolojinin gelişmesiyle lazer, dişhekimliğinin ayrılmaz bir parçası haline gelmiş ve hemen hemen her tedavi yönteminde kendine bir yer edinmiştir

Dental lazer dişhekimliğinde hem yumuşak dokuda hem de sert dokuda uygulanabilmektedir. Diyod lazerler sadece yumuşak doku için tasarlanmış lazerlerdir ve sert dokuda hiçbir etkisi yoktur. Diyod lazer ile;

• Gingivoplasti,
  • Kanal dezenfeksiyonu,
  • Dişeti cebi dezenfeksiyonu,
  • Beyazlatma,
  • Biyopsi Alımında ve koterizasyonda,
  • Ağız lezyonlarının tedavisi,
  • Biostimülasyon
  • Dişetlerindeki pigmentasyon tedavisinde, kullanılmaktadır.

Dental lazer kullanımı hastaya ve hekime büyük avantaj sağlar. Cerrahi işlemlerde hekime kanamasız bir ortamda işlem yapabilme olanağı sunarken, hastaya da işlem sonrası şişlik ve ağrı gibi komplikasyon riskini en aza indirerek rahat ve hızlı bir iyileşme dönemi sunar.

İşlemler sırasında sadece ilgili bölgeye temas sağlanarak herhangi bir titreşim yaratmaz. Böylelikle hastayı rahatsız etmeden ve anestezi olmaksızın tedavi etme imkanı doğmuş olur.

Diş beyazlatma esnasında 4 dakika gibi kısa bir sürede sonuç almak mümkündür. Diş beyazlatma ajanları bu kısa süredeki lazer ışınına maruz kalarak, işlem sonrası hassasiyeti en aza indirmektedir.

Kanal tedavisinde lazer kullanımı ise kanal tedavisinde yeni bir çağ açarak kanal irrigasyon ajanlarının kullanımına son vermiştir. Bu tedavide lazer kullanımı sayesinde kanal içi dezenfeksiyon tam anlamıyla gerçekleşirken ayrıca irrigasyon ajanlarının apikal bölgeden taşma riskide ortadan kalkmış olarak komplikasyon riskide azalmış olmaktadır.

Dental lazer teknonojisi günümüzde hastaların konforunu ve tedavi sonuçlarını en üst düzeye çıkaran, dişhekimliğinin ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir.

diş beyazlatma

Web Tasarım   sentez bilişim - web tasarım, web tasarım firması - www.sentezbilisim.com